Stayokay heropent locaties vanaf 6 mei a.s.

06 mei 2020

Stayokay zal vanaf deze week de 22 locaties gefaseerd heropenen en gasten gaan ontvangen. Dat gebeurt nadat alle aanpassingen zijn gedaan om de hostels te exploiteren conform de overheidsmaatregelen om verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen.

Maatregelen
Alle maatregelen zijn getroffen om aan de 1,5 meter afstandsregel en de overige RIVM--richtlijnen te kunnen voldoen. Zo zijn er momenteel uitsluitend privékamers te boeken, zijn er looproutes in de hostels aangebracht en werken medewerkers volgens een strikt protocol. Bar en restaurant zijn alleen geopend voor gasten. Extra schoonmaak en overige hygiënemaatregelen zijn topprioriteit.

Missie
"De afgelopen weken hebben we alle scenario's besproken en er alles aan gedaan om te zorgen dat iedereen bij Stayokay in de huidige situatie een veilig en fijn verblijf kan hebben. Gastvrijheid is onze missie. We zijn dan ook enorm blij dat we onze gasten nu weer een warm welkom kunnen geven", aldus Marijke Schreiner, algemeen directeur.

Vakantieperiode
De komende periode zal Stayokay zich vooral richten op de zomer- en herfstvakantie in eigen land en in het bijzonder op Nederlandse gezinnen.

Over Stayokay
Stayokay is de grootste hostelketen van Nederland met 22 verrassende locaties, van de Achterhoek tot Amsterdam. Al sinds 1929 biedt Stayokay (inter)nationale gasten de ideale plek om te overnachten; slapen kan op privé- of gedeelde kamers. Maar ook voor vergaderingen, feestelijke en zakelijke events ben je bij Stayokay aan het juiste adres. Stayokay verzorgt jaarlijks bijna een miljoen overnachtingen en wil voortrekker zijn op het gebied van duurzame en sociale initiatieven. Stayokay is aangesloten bij Hostelling International: een netwerk van meer dan 4000 hostels wereldwijd.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie over de maatregelen en nieuws per locatie op stayokay.com/coronavirus